تائهة بين دوائر الانتقام

بواسطة: كُتاب بيت العز - آخر تحديث: 20 أغسطس 2024
تائهة بين دوائر الانتقام



الفصل السابع عشر

خالد مسك ايديه وبيتالم : اااااااااااااه يا بنت ال ….
سارة : اياك تشتم انا بقولك اهو … وبعدين انا عندي طلب لو نفذتهولي هنبقي اصحاب
خالد ولسه ماسك ايده من الالم : بعد العضة دي وطلب ؟!! بس ماشي لما نشوف اخرتها .. اتفضلي
سارة بصوت هادي جدا وبتقرب منه : انا عايزة امشي من هنا
خالد بتعجب وبيقلدها وبيتكلم بصوت هادي : تمشي تروحي فين ؟
سارة ولسه بنفس النبرة : اروح بيتي
خالد : ماهو ده بيتك
سارة : بيت بابا احمد وده مش بيتي ارجوك وديني هناك واوعدك نبقي اصحاب رغم اني مش بصاحب ولاد وخاصة لو رخم…… وحطت ايديها علي بوقها فجاه
خالد وبيرفع حاجبه : اممممممم مش بتصاحبي ولاد رخمين ماشي … للاسف انتي جيتي للشخص الغلط ده انا مبسوط انك موجوده معانا لكن لو عايزة حد يمشيكي من هنا روحي اطلبي من عمك تمشي
سارة وبتضرب الارض برجليها : ما هو مش هيرضي
خالد وبيطلع لها لسانها : مش مشكلتي … المهم انا حضرت الفطار هههههههه…. وجري وقفل الباب وراه
سارة وقعدت في الارض وحطت راسها علي رجلها وايديها فوق راسها وبدات في روتينها اليومي البكاء
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
في مكتب سيف ….
( اوعوا تكونوا نسيتوا سيف ده حبيبي هههههه)
سيف : يا فندم انا بقالي اكتر من شهر بحاول اوصل لعلاقة سارة بيهم ومش قادر اوصل لحاجة
…….: ما ممكن زي ما جدها قال انه بيحبها ؟!!
سيف بسخرية : مين ده اللي يحب ؟!! ويحب مين ؟!! دي عيلة رخمة لسانها طويل عايز قصه وبعدين يا باشا حضرتك بتتكلم علي واحده من اكبر مافيا موجوده في البلد وطفلة عندها 14 سنة رئيسهم هيحب طفلة وهيقتل ناس ويعمل كل ده عشان يوصلها لالالالا اكيد في حاجة غلط …. انا متاكد ان الموضوع عداوة او ثار لكن حب لالالالا
المهم البنت تحت حمايتك ودي قضيتك الفترة دي ومش هتمسك غيرها عايز البنت
تحت عينيك 24 ساعه
سيف : حاضر يا فندم
…..: مع السلامه
سيف : مع السلامة … وقفل التليفون……
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
حاولت سارة تتكلم مع اسلام وابراهيم انها ترجع البيت ولكن كان الرفض قاطع منهم واخر رد لاسلام كان : حاولي تتقبلي الامر الواقع عمك بوصية ابوكي هيبقي واصي علينا والراجل مش مقصر في حاجة بالعكس شايلنا من علي الارض شيل … ف اهدي كده لان الواحد فيه اللي مكفيه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
في اوضة سارة بيخبط الباب
سارة : اتفضل
سهير بحنية : جيت اشوفك لو عايزة حاجة يا حبيبتي
سارة : لا شكرا
سهير : انتي هتفضلي حابسه نفسك كده كتيرانتي مش بتخرجي غير للحمام ؟
سارة : مش عايزة اشوف حد ولا اكلم حد
سهير : مش هتيجي تتغدي معانا بردو ؟
سارة : لا شكرا …
سهير : براحتك يا حبيبتي بس لو عايزة اي حاجه نادي عليا
سارة : حاضر … متشكرة
نامت سارة اللي بقي النوم كل حاجة ليها في الدنيا دي واكتر حاجة بتهون عليها وقتها …
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
تاني يوم قاعدين كلهم بيفطروا ما عدا سارة ……….
ابراهيم : اسلام ما تقوم تقول لسارة تيجي تفطر معانا غلط عليها الحابسة دي
اسلام : حاضر يا عمو
في اوضة سارة بيخبط اسلام علي الباب ومحدش بيرد
اسلام بيخبط : سارة ؟!! ….وبردو مفيش رد
دخل الاوضة لاقاها متبهدلة وسارة مش موجوده خرج يجري من الاوضة وبينادي عليها : سااااااارة
كلهم اتفزعوا وجريوا علي اسلام
محمود: في ايه يا اسلام ؟
اسلام : مش لاقي سارة مش موجوده في اوضتها والاوضة زي ما انتوا شايفين متبهدلة علي الاخر
محمود : اهدي بس هتروح فين هنلاقيها …… ودوروا عليها في البيت كله مالقوهاش..
اسلام كلم جده كمال يتاكد انها عنده ورد عليه كمال : سارة مجتش … انتوا مش لاقينها ؟!!
اسلام : اه يا جدو صحينا الصبح مش لاقينها
كمال : انا جاي حالا
ابراهيم كمان كلم سيف واللي بلغه انه جاي حالا … وبعد ساعة كان وصل كمال وسيف عند ابراهيم
سيف : سارة مامشيتش من هنا بمزاجها …. سارة اتخطفت
كلهم اتفزعوا والصدمة علي وشهم
اسلام بفزع : يعني ايه اتخطفت ؟؟ ومين اللي خطفها ؟ وليه ؟
سيف : اكيد اللي خطفها …..
مستنية توقعاتكم ….
استنوني الفصل القادم




53427 مشاهدة