تزوجت اختي الصغيره (الحلقه العاشره)
كارما قالت للمضيفه
انني لست صغيرة وانني كبيرة كفايه لأنني من اشهر المصممات الازياء العالميه
انا ادعي كارما الزيني من اشهر المصممين
وهو ادهم الزيني ابني عمي الأكبر وهو ايضا يعمل في هذا المجال
اظن انكي قومتي بعملك بشكل جيد جدا اشكرك واذا ااحتاجت شي سوف ارسل لكي
المضيفه / اتمني لكي راحله سعيدة
وبعد أن ذهبت المضيفه قال ادهم في وسط ذهوله
ادهم / ايه ده انتي بتعرفي انجليزي بصراحه فجاتني
كارما/ والله طب كويس وبعدين ياريت لو حابب تتكلم مع بنات تاني يبقي انا مش موجوده
ادهم لحظ في صوتها نبرة غيرة وحاب يغيظها وقال
ادهم / والله انا قاعد في امان الله وهي اللي جات لحد عندي يعني ابن عمك بيتعكس وهو قاعد مكانه من غير ما يبذل مجهود وغمز بطرف عينه وقال عشان تعرفي اني مش واحد عادي كده وخلاص
كارما كانت هتموت من كتر الغيظ وقالت
كارما / ههه خفه ماشي ممكن اللاب بتاعك بقي شويه
ادهم / ليه مش انا خفه عايزة ليه بقي
كارما / عشان هرسم عليه حاجه كده
ادهم / امممممم شغل جديد يعني
كارما / حاجه زي كده
كارما مسكه اللاب وفضلت تشتغل عليه لحد وصلوه تر كيا وكانت كارما فرحانه اوووووووووي ولكن الجو بارد اوووووووووي
وهي مش واخد علي الجو ده لكن ادهم كان عارف أن الجو هيكون كده وقالها وهي مسمعتش كلامه وضحك وقالها
ادهم / هههههههههههه احسن عشان قوللتك هاتي لبس تقبل قعدتي تقولي وقام بتقليدها
الجو هنا زي هناك وممكن هناك هيكون زيادة شويه
كارما بتتكلم وهي أسنانها بتخبط في بعض وبتقول
كارما / هو انا قولت إن الجو هيكون بارد اه بس كده مفيش وجه مقارنه اصلا طب انا كده عايزة اشتري لبس عشان اللي معايا ده استحاله انزل بيه
ادهم / حاليا استحاله تلاقي محلات فتحه خدي الجاكت بتاعي وتعالي نروح الاوتيل وبكره ننزل نجيب
كارما / ياخسارة الحلو مبيكملش
ادهم /ليه بتقولي كده
كارما / يعني بلد جميله جدا بس الجو صعب ازاي الناس قادرة تعيش هنا
ادهم / هنا الناس واحدة علي كده وبعدين متقوليش تاني الحلو مبيكملش
كارما بستغراب / ليه
ادهم وقف قدمها وقالها عشان انتي حلوة اووووي ومفيش حاجه ناقصكي
كارما اتكسفت اووووي لدرجه ان وشها احمر وقالت لا بس برضو في عيب
ادهم / اول مرة اشوف واحدة بتقول علي نفسها انها ناقصها حاجه
كارما بغيظ/عشان مغرورين زيك
ادهم / هههههههههههه ياود ياجامد ياللي واثق من نفسك ماشي ياستي ايه بقي العيب اللي عندك
كارما / اني لما اتعصب من حد بحطه في دماغي
ادهم / امممممم ده انتي بقي قلبك اسود
كارما بحزن ابتسمت وقالت أنا ابدا والله ربنا اللي يعلم يمكن اللي علمني اني اكون قوية كده مازن من غيره مش عارفه كنت عملت ايه
ادهم بحزن عميق / اسف
كارما بستغراب علي ايه
ادهم / علي كل لحظه محاولتش اكون معاكي فيها يمكن الدنيا والشركات اللي فضلت اكبر فيها لحد ما نسيتك مع اني كنت في الاول وانتي صغيره كنتي كل حاجه في حياتي لدرجه اني
كارما / اتكسفت وقالت متكملش ماما حكتلي كل حاجه
ادهم / هههههههههههه انتي بتتكسفي علي العموم ماشي تعالي ناكل
ونروح ننام عشان الصبح نروح الاجتماع
كارما / ماشي
كارما وادهم راحو عشان يتعشوه
كارما اخدت علي الجو البارد وكانت مبسوطه اوووي وكمان ادهم اكتشف خفه دمها وقال لنفسه
أنه غلطان أنه مسمعش كلام أبوه واخو وان فعلا كارماكبرت لدرجه انها ممكن تكون
وقاطعه أفكاره كارما وقالت
كارما / ادهم رحت فين
ادهم / ها ابدا تعالي نرقص
وقاموه ورقصوه وكانت كارما مبسوطه اوووي بس مكسوفه
أما ادهم قلبه دق وهو اتفجا بده وقال لنفسه
ايه ياادهم هو قلبك بيدق وانت معاها ليه وبعدين انت ناسي انها صغيرة عنك بعشر سنين يعني حتي لو فكرت
هي هترفض عشان فرق السن كبير اووووي
طب ليه انت بتحكم وخلاص سبها هي اللي تقول
طب اقولها دلوقتي ولا استني يوم عيد ميلادها هو خلاص بعد بكره
يعني بكره اخلص اللي ورايا وأحضر الحفله وتأني احتفل بيه معاها واقولها
كارما / اهم ممكن اعرف انت ليه كل ماتكون معايا بتسرح كتير بتسرح في مين
ادهم/ فيكي انتي
كارما/ ازاي يعني
ادهم / ابتسم وقال اصبري يومين واوعدك انك عمرك ماهتندمي